menusearch
qomgasht.ir

رضایت 90 درصدی مشترکین از خدمات آبفا

جستجو
یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳ | ۵:۳:۱۸
۱۴۰۳/۶/۱۷ شنبه
(0)
(0)
رضایت 90 درصدی مشترکین از خدمات آبفا
رضایت 90 درصدی مشترکین از خدمات آبفا

به گزارش پایگاه خبری قم گشت به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، عبداله سعادتی با اشاره به اهمیت نظرسنجی در سازمان‌های خدمات رسان گفت: با توجه به نقش حیاتی نظرسنجی‌ها در بهبود عملکرد سازمان و رضایت مشتریان، این مهم همواره مورد تأکید شرکت آب و فاضلاب استان بوده است.

وی با بیان اینکه آبفای استان هرساله نظرسنجی‌های مختلفی را به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف خود در ارائه خدمات به مشتریان انجام می‌دهد، یادآور شد: در همین راستا سال گذشته سه مورد نظرسنجی در خصوص عملکرد واحد حوادث آب در شهر قم و شهرهای تابعه، عملکرد حوادث فاضلاب و نحوه ارائه خدمات امور مشترکین در شهر قم و شهرهای تابعه انجام شد.

کارشناس مسئول افکار سنجی روابط عمومی آبفای استان قم با اشاره به نظرسنجی از سه هزار و 35 مشترک اظهار داشت: از این تعداد 93 درصد مربوط به شهر قم و 7 درصد مربوط به شهرهای تابعه استان بوده است.

وی از رضایت 90 درصدی مشترکین از خدمات آبفای قم در طی این سه مرحله نظرسنجی خبر داد و خاطرنشان کرد: طی نظرسنجی‌های صورت گرفته بالاترین میزان رضایت از نحوه برخورد کارشناسان پاسخگویی بوده است.

سعادتی در پایان تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از نتایج نظرسنجی‌ها، گامی مؤثر در بهبود عملکرد، افزایش رضایت مشتریان و ارتقا کیفیت خدمات شرکت آب و فاضلاب برداریم